Brand Success / Nejlevnější knihy
Brand Success

Kód: 04366179

Brand Success

Autor Matt Haig

Brand success = business success. A simple equation, but identifying those winning qualities is not easy. To achieve this goal, author Matt Haig applies a range of criteria including financial success, longevity, technological adv ... celý popis

772


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 9-13 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Brand Success

Nákupem získáte 77 bodů

Anotace knihy

Brand success = business success. A simple equation, but identifying those winning qualities is not easy. To achieve this goal, author Matt Haig applies a range of criteria including financial success, longevity, technological advancement, new product development, work place revolution and mass communication. The result is a comprehensive, entertaining and illuminating collection. From Adidas to Zippo, we're guided through a gallery of some of the world's best-known names and given a rare insight into the secret of their success. With comments from brand managers, psychologists, academics and other experts, "Brand Success" is a great resource for brand managers, marketers and students. For the rest of us, it's simply a great read.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

772

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: