Advertising and the Artist: Ashley Havinden / Nejlevnější knihy
Advertising and the Artist: Ashley Havinden

Kód: 05022595

Advertising and the Artist: Ashley Havinden

Autor Richard Hollis, Ann Simpson, Alice Strang

Under the professional name "Ashley", Ashley Havinden (1903-1973) was one of the most successful advertising artists and designers working in Britain in the 20th century. He made his reputation as a graphic designer and the Creati ... celý popis

716

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Advertising and the Artist: Ashley Havinden

Nákupem získáte 72 bodů

Anotace knihy

Under the professional name "Ashley", Ashley Havinden (1903-1973) was one of the most successful advertising artists and designers working in Britain in the 20th century. He made his reputation as a graphic designer and the Creative Director of WS Crawford, the most progressive advertising agency in the UK since the 1920s. Amongst his highly influential designs were campaigns for clients as diverse as the Milk Marketing Board, Chrysler Cars, Eno's Fruit Salts, Gillette and Simpsons of Piccadilly. This book marks the centenary of Havinden's birth, and it draws extensively upon material which has been donated or lent from Ashley Havinden's estate to the Scottish National Gallery of Modern Art in Edinburgh. Contributors to the book include Michael Havinden, Ashley's son, who has written a personal account of his father's life; Alice Strang who explores Ashley's collection of artworks by eminent artist friends; Ann Simpson who examines his interior design work; and Richard Hollis who discusses his influence on 20th-century design.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

716

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: