Advertising and Integrated Brand Promotion (with CourseMate with Ad Age Printed Access Card) / Nejlevnější knihy
Advertising and Integrated Brand Promotion (with CourseMate with Ad Age Printed Access Card)

Kód: 04772829

Advertising and Integrated Brand Promotion (with CourseMate with Ad Age Printed Access Card)

Autor Chris Allen, Thomas O'Guinn, Angeline Close, Richard J. Semenik

You can place yourself in the midst of today's fast-paced exhilarating world of advertising with O'Guinn/Allen/Semenik/Close's Advertising and Integrated Brand, 7th edition. This powerful and practical cutting-edge text draws from ... celý popis

5573

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Advertising and Integrated Brand Promotion (with CourseMate with Ad Age Printed Access Card)

Nákupem získáte 557 bodů

Anotace knihy

You can place yourself in the midst of today's fast-paced exhilarating world of advertising with O'Guinn/Allen/Semenik/Close's Advertising and Integrated Brand, 7th edition. This powerful and practical cutting-edge text draws from the authors' vast experiences in the boardroom and classroom to give you intriguing insights into advertising in the real world. With Advertising and Integrated Brand, 7th edition you'll see how good advertising is the result of hard work and careful planning. The comprehensive online companion to the printed text provides integrated discussion of video and other medium heretofore unavailable to be illustrated in traditional print delivery. A leader for its emphasis on integrated brand promotion, this edition combines a solid understanding of advertising strategy and important theory with real-world applications. The book's integrated learning experience gives you hands-on practice putting chapter concepts into action. This clearly written text brings a solid understanding of advertising strategy to life with more dynamic visuals and graphic examples than ever before. Today's most contemporary ads and exhibits combine with coverage of the latest practices and industry developments, including social media, design thinking, and an emphasis on globalization. The book's focus on real advertising practice is reflected in the book's contents that follows the same process as an advertising agency. Trust Advertising and Integrated Brand, 7th edition to equip you with the tools, knowledge, and practice to get results in advertising and business today.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

5573

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: