Advergaming and In-Game Advertising / Nejlevnější knihy
Advergaming and In-Game Advertising

Kód: 04336025

Advergaming and In-Game Advertising

Autor Gerald, Marolf

The term Advergaming is used to describe the different possibilities to advertise brands or products with or within computer- and video games. This book displays all developments that have been made from the early 1980s until 2006 ... celý popis

1475


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Advergaming and In-Game Advertising

Nákupem získáte 148 bodů

Anotace knihy

The term Advergaming is used to describe the different possibilities to advertise brands or products with or within computer- and video games. This book displays all developments that have been made from the early 1980s until 2006 in the field of Advergami

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management E-commerce: business aspects

1475

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: