Handbook of Service Innovation / Nejlevnější knihy
Handbook of Service Innovation

Kód: 05147232

Handbook of Service Innovation

Autor Renu Agarwal, Willem Selen

Bringing together some of the world s leading thinkers, academics and professionals to provide practitioners, students and academicians with comprehensive insights into implementing effective service innovation. This book presents ... celý popis

5945


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Handbook of Service Innovation

Nákupem získáte 595 bodů

Anotace knihy

Bringing together some of the world s leading thinkers, academics and professionals to provide practitioners, students and academicians with comprehensive insights into implementing effective service innovation. This book presents service innovation as a complex concept that exists and occurs at a systemic level, and across various service verticals health, education, tourism, hospitality, telecommunications, retail. Addressing contemporary issues in service innovation it encompass both conceptual and applied contributions.§§Featuring a select number of case studies across several growth service industries, this book also includes examples of failed service innovation attempts in order to demonstrate a balanced view of the subject and to make clear the pitfalls to be avoided.§§Culminating in a suggested step-by-step guide to enable service organization s managers to understand and implement the concepts of service innovation and manage its evolutionary processes effectively, this book will prove a valuable resource to a wide-reaching audience including researchers, practitioners, managers, and students who aspire to create a deeper scientific foundation for service design and engineering, service experience and marketing, and service management and innovation.§

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Economics Economics of industrial organisation

5945

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: