42 Rules for Outsourcing Your Call Center (2nd Edition) / Nejlevnější knihy
42 Rules for Outsourcing Your Call Center (2nd Edition)

Kód: 08787550

42 Rules for Outsourcing Your Call Center (2nd Edition)

Autor Geoffrey A. Best

A compilation of real-life problems, lessons learned, pitfalls found, and practical approaches for planning, implementing, and outsourcing call center operations that provides a path for companies outsourcing their first call cent ... celý popis

581


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize 42 Rules for Outsourcing Your Call Center (2nd Edition)

Nákupem získáte 58 bodů

Anotace knihy

A compilation of real-life problems, lessons learned, pitfalls found, and practical approaches for planning, implementing, and outsourcing call center operations that provides a path for companies outsourcing their first call center with a logical sequence of steps.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

581

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: