Žijte a myslete kreativně / Nejlevnější knihy
Žijte a myslete kreativně

Kód: 00117100

Žijte a myslete kreativně

Autor Vít Baloušek

Vše, co jste kdy chtěli vědět o práci v reklamní agentuře, ale báli jste se zeptat. Reminiscence na slavný film Woodyho Allena asi nejlépe charakterizuje to, co čtenáře čeká na stránkách komplexního a především ryze českého průvod ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Žijte a myslete kreativně

Anotace knihy

Vše, co jste kdy chtěli vědět o práci v reklamní agentuře, ale báli jste se zeptat. Reminiscence na slavný film Woodyho Allena asi nejlépe charakterizuje to, co čtenáře čeká na stránkách komplexního a především ryze českého průvodce světem reklamní tvorby. „Autor je reklamní praktik. A na textu je to znát. Vše je popsáno jednoduchou, živou a vtipnou formou. Protože taková má být i reklama. Kniha vás krok za krokem provede fascinujícím světem práce reklamních agentur, naleznete v ní návody, jak převést obchodní cíle do řeči tvůrců reklamy, odhalíte tajemství tvůrčího myšlení či základní principy kreativní práce. Josef Vojta, marketingový konzultant reklamní agentury united people Jistě se vám budou hodit praktické návody: •Jak sestavit zadání pro tvorbu reklamy •36 zaručených kreativních tipů, jak vytvořit efektivní reklamní kampaň •Jak sestavit funkční kreativní tým •Jak úspěšně prezentovat svou myšlenku •Jak zvýšit efektivitu kreativní práce •Jak přežít na volné noze •Jak na reklamu pro charitativní a neziskový sektor •Jak systematicky zlepšovat efektivitu reklamních kampaní •Jak se bránit špinavým reklamním trikům Tato kniha by se zkrátka měl stát povinnou četbou pro všechny, kdo se chtějí dozvědět víc o pozadí reklamní tvorby, pro současné a budoucí reklamní tvůrce i pro zadavatele reklamy a manažery značek.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v češtině Učebnice a odborná literatura Společenské a humanitní vědy Reklama, marketing, obchod

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: