Women and Consumer Culture in Early Twentieth-Century Japan / Nejlevnější knihy
Women and Consumer Culture in Early Twentieth-Century Japan

Kód: 16350820

Women and Consumer Culture in Early Twentieth-Century Japan

Autor Tomoko Tamari

The first thirty years of the twentieth century was a key period in the development of Japanese society, during which it began to face directly the political, economic and cultural power of the West in order to establish a modern ... celý popis

5006


Očekávaná novinka
Termín neznámý

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Women and Consumer Culture in Early Twentieth-Century Japan

Nákupem získáte 501 bodů

Anotace knihy

The first thirty years of the twentieth century was a key period in the development of Japanese society, during which it began to face directly the political, economic and cultural power of the West in order to establish a modern Japan that was distinctive

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Social groups

5006



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: