Wired Words / Nejlevnější knihy
Wired Words

Kód: 04565298

Wired Words

Autor Steve Morris

Words are the oxygen of corporate identity. With e-business making real the dream of one-to-one marketing, corporate branding can no longer be one-dimensional. A brand needs to live, to speak, to communicate in this forum of conne ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Wired Words

Anotace knihy

Words are the oxygen of corporate identity. With e-business making real the dream of one-to-one marketing, corporate branding can no longer be one-dimensional. A brand needs to live, to speak, to communicate in this forum of connectivity. Customers are no longer passive listeners of corporate messages. They are communication partners involved in an interactive process. All organizations have their own personality - their own corporate DNA. This may affect the way a company writes, communicates, speaks, but this is not enough. We need to analyze the personality of a business and develop a coherent tone of voice and approach to language that really helps build and strengthen its brand impact. Wired words are core to this.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management E-commerce: business aspects



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: