Werbe- und Konsumentenpsychologie / Nejlevnější knihy
Werbe- und Konsumentenpsychologie

Kód: 01663461

Werbe- und Konsumentenpsychologie

Autor Georg Felser

Der Autor liefert eine Übersicht zu den Gestaltungsmitteln der Werbung und erläutert die psychologischen Prozesse, die Werbestrategien zugrunde liegen. Die wissenschaftlich fundierten Inhalte werden mit vielen Beispielen anschauli ... celý popis

1594


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 3-5 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Werbe- und Konsumentenpsychologie

Nákupem získáte 159 bodů

Anotace knihy

Der Autor liefert eine Übersicht zu den Gestaltungsmitteln der Werbung und erläutert die psychologischen Prozesse, die Werbestrategien zugrunde liegen. Die wissenschaftlich fundierten Inhalte werden mit vielen Beispielen anschaulich vermittelt.

Parametry knihy

1594

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: