Voice of the Customer / Nejlevnější knihy
Voice of the Customer

Kód: 04011228

Voice of the Customer

Autor Yang

Demonstrates how Design for Six Sigma's statistical methods can be deployed to identify key customer needs and assess the cost of poor quality, design robust product to meet those needs, optimize product life cycles, and accuratel ... celý popis

3072


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Voice of the Customer

Nákupem získáte 307 bodů

Anotace knihy

Demonstrates how Design for Six Sigma's statistical methods can be deployed to identify key customer needs and assess the cost of poor quality, design robust product to meet those needs, optimize product life cycles, and accurately validate their findings.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

3072

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: