Value-based Marketing - Marketing Strategies for Corporate Growth and Shareholder Value 2e / Nejlevnější knihy
Value-based Marketing - Marketing Strategies for Corporate Growth and Shareholder Value 2e

Kód: 04084820

Value-based Marketing - Marketing Strategies for Corporate Growth and Shareholder Value 2e

Autor Peter Doyle

2nd edition. Subtitled, }Marketing Strategies For Corporate Growth & Shareholder Value{.

1395


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Value-based Marketing - Marketing Strategies for Corporate Growth and Shareholder Value 2e

Nákupem získáte 140 bodů

Anotace knihy

2nd edition. Subtitled, }Marketing Strategies For Corporate Growth & Shareholder Value{.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

1395

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: