Kód: 04084820
Value-based Marketing - Marketing Strategies for Corporate Growth and Shareholder Value 2e
2nd edition. Subtitled, }Marketing Strategies For Corporate Growth & Shareholder Value{.
Mohlo by se vám také líbit
Dárkový poukaz: Radost zaručena
- Darujte poukaz v libovolné hodnotě a my se postaráme o zbytek.
- Poukaz se vztahuje na celou naši nabídku.
- Elektronický poukaz vytisknete z e-mailu a můžete ihned darovat.
- Platnost poukazu je 12 měsíců od data vystavení.
Objednat dárkový poukazVíce informací
Více informací o knize Value-based Marketing - Marketing Strategies for Corporate Growth and Shareholder Value 2e
Nákupem získáte 140 bodů
Anotace knihy
2nd edition. Subtitled, }Marketing Strategies For Corporate Growth & Shareholder Value{.
Parametry knihy
Zařazení knihy
Knihy v angličtině
Economics, finance, business & management
Business & management
Management & management techniques
- Plný název: Value-based Marketing - Marketing Strategies for Corporate Growth and Shareholder Value 2e
- Autor: Peter Doyle
- Jazyk: Angličtina
- Vazba: Pevná
- Počet stran: 382
- EAN: 9780470773147
- ISBN: 0470773146
- ID: 04084820
- Nakladatelství: John Wiley & Sons Inc
- Hmotnost: 888 g
- Rozměry: 252 × 199 × 26 mm
- Datum vydání: 28. October 2008
Oblíbené z jiného soudku