Umgang mit Beschwerden / Nejlevnější knihy
Umgang mit Beschwerden

Kód: 12815277

Umgang mit Beschwerden

Autor Christian Ziebe

Lernen Sie mit diesem praxisnahen Kartendeck, souverän mit Beschwerden, Reklamationen und schwierigen Kunden umzugehen. Und erfahren Sie, wie Sie Unzufriedenheit sogar zur Verbesserung Ihrer Produkte und Angebote nutzen können! ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění titulu

Informovat o naskladnění titulu


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile titul naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile titul naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o titulu Umgang mit Beschwerden

Anotace titulu

Lernen Sie mit diesem praxisnahen Kartendeck, souverän mit Beschwerden, Reklamationen und schwierigen Kunden umzugehen. Und erfahren Sie, wie Sie Unzufriedenheit sogar zur Verbesserung Ihrer Produkte und Angebote nutzen können!

Parametry titulu

Zařazení titulu Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Einzelne Wirtschaftszweige, Branchen

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: