Theorizing Tourism / Nejlevnější knihy
Theorizing Tourism

Kód: 06391620

Theorizing Tourism

Autor Arthur Asa Berger

A useful introduction to the study of tourism that applies semiotics and cultural theory to deal with some of our most iconic tourist destinations from the Taj Mahal to Las Vegas, and from the Eiffel Tower to Antarctica. ... celý popis

3164


U nakladatele na objednávku
Odesíláme za 17-26 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Theorizing Tourism

Nákupem získáte 316 bodů

Anotace knihy

A useful introduction to the study of tourism that applies semiotics and cultural theory to deal with some of our most iconic tourist destinations from the Taj Mahal to Las Vegas, and from the Eiffel Tower to Antarctica.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries

3164

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: