The impact of Education on consumer behavior / Nejlevnější knihy
The impact of Education on consumer behavior

Kód: 16550873

The impact of Education on consumer behavior

Autor Mahsa Moshfeghyan, Ahmad Albassami

The purpose of the current research is to gain insight into the impact of education on consumer purchase behavior. Based on the proposition, that altitude has three components- cognitive, affective and intention, the present study ... celý popis

1967


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize The impact of Education on consumer behavior

Nákupem získáte 197 bodů

Anotace knihy

The purpose of the current research is to gain insight into the impact of education on consumer purchase behavior. Based on the proposition, that altitude has three components- cognitive, affective and intention, the present study measures affective and cognitive components to compare the effects of each on consumer purchase behavior.There is a transition in the soft drink market, people are becoming more health' conscious and shifting to healthier products which decreases the market share for soft drink producers, so this study tries to understand the consumers attitude in order to provide a guide line to soft drink producers for better long time planning.

Parametry knihy

1967



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: