Textuality and Contextuality / Nejlevnější knihy
Textuality and Contextuality

Kód: 16421759

Textuality and Contextuality

Autor Aneta Smolinska

Exploring the genre of advertising in three European languages (British English, French and Polish), this volume offers a contrastive study of the differences between high- and low-context cultures. Aspects covered include the use ... celý popis

2668


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Textuality and Contextuality

Nákupem získáte 267 bodů

Anotace knihy

Exploring the genre of advertising in three European languages (British English, French and Polish), this volume offers a contrastive study of the differences between high- and low-context cultures. Aspects covered include the use of foreign languages, the relation between text and images and the interaction between advertising images and readers.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Media studies

2668



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: