Teaching Writing as a Second Language / Nejlevnější knihy
Teaching Writing as a Second Language

Kód: 06382365

Teaching Writing as a Second Language

Autor Alice S. Horning

Classrooms filled with glassy-eyed students provide an experiential base for Alice S. Horning's new com-prehensive theory about basic writers. Horning explores the theory of writing acquisi-tion in detail. Her examination of spoke ... celý popis

1766

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Teaching Writing as a Second Language

Nákupem získáte 177 bodů

Anotace knihy

Classrooms filled with glassy-eyed students provide an experiential base for Alice S. Horning's new com-prehensive theory about basic writers. Horning explores the theory of writing acquisi-tion in detail. Her examination of spoken and writ-ten language and redundancy give a theoretical base to her argument that academic discourse is a sepa-rate linguistic system characterized by particular psycholinguistic features. She proposes that basic writ-ers learn to write as other learners master a second language because for them, academic written Eng-lish is a whole new language. She explores the many connections to be found in second language acquisition research to the teaching and learning of writing and gives special attention to the interlanguage hypothesis, pidginization theory, and the Monitor theory. She also addresses the role of affective factors (feelings, attitudes, emotions, and motivation) in the success or failure of writing students.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Language Language: reference & general Creative writing & creative writing guides

1766

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: