Taxonomy for Learning, Teaching, and Assessing, A / Nejlevnější knihy
Taxonomy for Learning, Teaching, and Assessing, A

Kód: 04589284

Taxonomy for Learning, Teaching, and Assessing, A

Autor Lorin W. Anderson, David R. Krathwohl, Peter W. Airasian, Kathleen A. Cruikshank, Richard E. Mayer, Paul R. Pintrich, James Raths, Merlin C. Wittrock

Drawing heavily from Bloom's Taxonomy, this new book helps teachers understand and implement a standards-based curriculum. An extraordinary group of cognitive psychologists, curriculum specialists, teacher-educators, and researche ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Taxonomy for Learning, Teaching, and Assessing, A

Anotace knihy

Drawing heavily from Bloom's Taxonomy, this new book helps teachers understand and implement a standards-based curriculum. An extraordinary group of cognitive psychologists, curriculum specialists, teacher-educators, and researchers have developed a two-dimensional framework, focusing on knowledge and cognitive processes, that defines what students are expected to learn in school. A series of vignettes-written by and for teachers-illustrates how to use this unique framework. A revision only in the sense that it builds on the original framework, it is a completely new manuscript in both text and organization. Its two-dimensional framework interrelates knowledge with the cognitive processes students use to gain and work with knowledge. Together, these define the goals, curriculum standards, and objectives students are expected to learn. The framework facilitates the exploration of curriculums from four perspectives-what is intended to be taught, how it is to be taught, how learning is to be assessed, and how well the intended aims, instruction and assessments are aligned for effective education. This "revisited" framework allows you to connect learning from all these perspectives. This "Professional Edition" includes an additional section ("The Taxonomy in Perspective,") which is not available in the "Revisited for Teachers" edition of the book.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Education Organization & management of education

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: