Superfandom - How Our Obsessions are Changing What We Buy and Who We Are / Nejlevnější knihy
Superfandom - How Our Obsessions are Changing What We Buy and Who We Are

Kód: 13677822

Superfandom - How Our Obsessions are Changing What We Buy and Who We Are

Autor Zoe Fraade-blanar, Aaron M. Glazer

As fandom sheds its longtime stigmas of geekiness and hysteria, fans are demanding more from the celebrities and brands they love. Digital tools have given organizations--from traditional businesses to tech startups--direct, real- ... celý popis

724


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Superfandom - How Our Obsessions are Changing What We Buy and Who We Are

Nákupem získáte 72 bodů

Anotace knihy

As fandom sheds its longtime stigmas of geekiness and hysteria, fans are demanding more from the celebrities and brands they love. Digital tools have given organizations--from traditional businesses to tech startups--direct, real-time access to their mo

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Economics

724



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: