Strategic Marketing for Educational Institutions / Nejlevnější knihy
Strategic Marketing for Educational Institutions

Kód: 04022467

Strategic Marketing for Educational Institutions

Autor Philip Kotler

Here is 'the' handbook for academics and practitioners who want to understand what marketing is, how it can contribute to their institutions' greater effectiveness, and how to do it. This revised edition, like its predecessor, pro ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Strategic Marketing for Educational Institutions

Anotace knihy

Here is 'the' handbook for academics and practitioners who want to understand what marketing is, how it can contribute to their institutions' greater effectiveness, and how to do it. This revised edition, like its predecessor, provides a solid background in marketing in the context of educational institutions and their essential activities.* emphasizes quality, including service quality. * emphasizes the value of cost-effective research to uncover and gain a better understanding of the institutions marketing problems, as a basis for planning effective programs. * focuses on marketing as a process based on strategic planning. * presents ways to replace guesses with estimates through the use of tools for estimating market demand. * illustrates sound, systematic ways to develop and test new programs. * focus on direct mail including guidelines for using direct mail effectively. * 80% of the material is new or has been updated. * contains a new description of the marketing issues facing educational institutions in the 90s with the latest available statistics. * includes more examples of practical marketing-research tools. * focuses on educational institutions as service providers.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Education Organization & management of education

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: