Strategic Design / Nejlevnější knihy
Strategic Design

Kód: 10044035

Strategic Design

Autor Giulia Calabretta, Gerda Gemser

The role of design professionals' in innovation is growing towards a more strategic one. They are no longer just executors of new product and/or service design briefs but are increasingly involved in the crafting of these briefs a ... celý popis

1036

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Strategic Design

Nákupem získáte 104 bodů

Anotace knihy

The role of design professionals' in innovation is growing towards a more strategic one. They are no longer just executors of new product and/or service design briefs but are increasingly involved in the crafting of these briefs and in the strategic decisions leading to these briefs. In order to effectively play this role, design professionals need to master a set of strategic practices - i.e., routinized actions and ways of working. However, since the strategic role of designers is a relatively new development, many designers lack knowledge on specific practices for acting effectively on a strategic level in innovation projects. This book introduces ten strategic design practices: envisioning, inspiring, reframing, focusing, road mapping, simplifying, aligning, translating, educating and embracing. These ten practices will help the design professionals become familiar with effective tools for strategic innovation projects and give them a set of guidelines for easily and quickly applying these practices and tools.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

1036

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: