Sports Marketing Agreements: Legal, Fiscal and Practical Aspects / Nejlevnější knihy
Sports Marketing Agreements: Legal, Fiscal and Practical Aspects

Kód: 02076078

Sports Marketing Agreements: Legal, Fiscal and Practical Aspects

Autor Ian S. Blackshaw

Sports marketing is a global phenomenon and a major industry. This book breaks new ground in that it combines the theory and the practice of sports marketing agreements. It includes a wide-ranging collection of precedents of sport ... celý popis

4101


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 12-15 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Sports Marketing Agreements: Legal, Fiscal and Practical Aspects

Nákupem získáte 410 bodů

Anotace knihy

Sports marketing is a global phenomenon and a major industry. This book breaks new ground in that it combines the theory and the practice of sports marketing agreements. It includes a wide-ranging collection of precedents of sports marketing agreements.§

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Law Laws of Specific jurisdictions Company, commercial & competition law

4101

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: