Sports Marketing Agreements: Legal, Fiscal and Practical Aspects / Nejlevnější knihy
Sports Marketing Agreements: Legal, Fiscal and Practical Aspects

Kód: 02076078

Sports Marketing Agreements: Legal, Fiscal and Practical Aspects

Autor Ian S. Blackshaw

Sports marketing is a global phenomenon and a major industry. This book breaks new ground in that it combines the theory and the practice of sports marketing agreements. It includes a wide-ranging collection of precedents of sport ... celý popis

4175


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Sports Marketing Agreements: Legal, Fiscal and Practical Aspects

Nákupem získáte 418 bodů

Anotace knihy

Sports marketing is a global phenomenon and a major industry. This book breaks new ground in that it combines the theory and the practice of sports marketing agreements. It includes a wide-ranging collection of precedents of sports marketing agreements.§

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Law Laws of Specific jurisdictions Company, commercial & competition law

4175

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: