Kód: 01316066
Kniha „Sociální kompetence“ je souhrnem základních informací především z psychologie (částečně i ze sociologie a kulturní antropologie), které jsou určeny pro studenty managementu a ekonomie ale také pro manažery, ekonomy a podnik ... celý popis
Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Kniha „Sociální kompetence“ je souhrnem základních informací především z psychologie (částečně i ze sociologie a kulturní antropologie), které jsou určeny pro studenty managementu a ekonomie ale také pro manažery, ekonomy a podnikatele v hospodářské praxi. Práce manažera vyžaduje znalosti z těchto oborů, protože pracuje s lidmi, kteří jsou individuálně odlišní. Měl by být citlivý ve vnímání, umět naslouchat, řešit mezilidské problémy ve vztazích. Měl by umět komunikovat. Knihu je možno rozdělit do několika základních okruhů: selfmanagement, osobnost, motivace a tvořivost, řízení, rozhodování a organizování, psychologie práce - pracovní výkon, inženýrská psychologie a ergonomie, psychologie trhu, problémy komunikace. Jedná se o základní znalosti potřebné pro seberozvoj, pro práci s lidmi a znalosti pro spolupráci s experty v oblasti psychologie. Tyto znalosti byly dříve a mnohdy jsou i nyní v některých společnostech podceňovány.
Zařazení knihy Knihy v češtině Učebnice a odborná literatura Společenské a humanitní vědy Management, řízení, personalistika
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )