Social Entrepreneurship / Nejlevnější knihy
Social Entrepreneurship

Kód: 12710922

Social Entrepreneurship

Autor Hamza El Fasiki

Social Entrepreneurship is one of the most blurring concepts in the field of business. This debut book questions the feasibility of Social Entrepreneurship as a new approach in addressing social problems. Social Entrepreneurship: ... celý popis

1293


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 8-10 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Social Entrepreneurship

Nákupem získáte 129 bodů

Anotace knihy

Social Entrepreneurship is one of the most blurring concepts in the field of business. This debut book questions the feasibility of Social Entrepreneurship as a new approach in addressing social problems. Social Entrepreneurship: meaning, challenges, and strategies is a pack of theoretical frameworks that aim at investigating the very ways that social entrepreneurs opt for to create social value. It is via this aim that the author intends to create awareness over the concept. The book highlights the most outstanding meanings surrounding the notion of social business. Besides, it illustrates the challenges that social entrepreneurs encounter while running ventures with social missions. The author rounds up the discussion by emphasizing the most successful strategies of Microfinance within the Bottom-of-the-Pyramid.

Parametry knihy

1293



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: