Small Data / Nejlevnější knihy
Small Data

Kód: 12997223

Small Data

Autor MARTIN LINDSTROM

En un mundo obsesionado por crear nuevas tendencias, el gurú delcomportamiento neurológico del consumidor Martin Lindstrom hadesarrollado un método para conseguir lo que toda empresa desea:entender los deseos más profundos de sus ... celý popis

543

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Small Data

Nákupem získáte 54 bodů

Anotace knihy

En un mundo obsesionado por crear nuevas tendencias, el gurú delcomportamiento neurológico del consumidor Martin Lindstrom hadesarrollado un método para conseguir lo que toda empresa desea:entender los deseos más profundos de sus clientes y convertirlos enproductos, marcas o negocios innovadores.Contratado por las principales multinacionales del mundo, Lindstromobserva unas trescientas noches al a?o a los consumidores en suspropios hogares. Y es que, como si de un Sherlock Holmes moderno setratase, entrando en sus dormitorios y rebuscando en sus neveras,Lindstrom va acumulando peque?os datos acerca del día a día de susanfitriones.Una observación que casi siempre le lleva a descubrir un deseo nosatisfecho o no identificado que acaba formando los cimientos de algonuevo. Porque, como él mismo asegura, el deseo se manifiesta de unaforma u otra cientos de veces al día con incontables caras yapariencias.Small Data, en el que Lindstrom nos explica cómo advertir peque?aspistas que nos anuncian grandes tendencias, combina la literatura deviajes con la psicología forense y las historias detectivescas, y está destinado a convertirse en un libro de lectura obligada para todoaquel que desee entender mejor los factores que impulsan la compra deun consumidor.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy ve španělštině Economia y empresa

543

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: