Kód: 06575771
Explaining the many factors that govern an innovation's penetration into interconnected markets. This book also offers strategies for: qualifying endgames to guide various choices, selectively enabling "influencers" to propagate t ... celý popis
1262 Kč
Dostupnost:
50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Nákupem získáte 126 bodů
Explaining the many factors that govern an innovation's penetration into interconnected markets. This book also offers strategies for: qualifying endgames to guide various choices, selectively enabling "influencers" to propagate the innovation across the network, closing deals with influencers that are "win-win," and more.
Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques
1262 Kč
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )