Sensemaking / Nejlevnější knihy
Sensemaking

Kód: 14487451

Sensemaking

Autor Christian Madsbjerg

We live in the age of algorithms and big data. But what happens when number crunching fails to solve a company's problems? Christian Madsbjerg argues that many of today's biggest success stories stem not from "quant" thinking, but ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Sensemaking

Anotace knihy

We live in the age of algorithms and big data. But what happens when number crunching fails to solve a company's problems? Christian Madsbjerg argues that many of today's biggest success stories stem not from "quant" thinking, but rather from a company's deep, nuanced engagement with the culture, language, and history of its customers. Madsbjerg calls this technique "sensemaking," and through captivating stories, he illustrates how business leaders, entrepreneurs, and individuals can use human science tools to innovate and find solutions to their thorniest problems. In a time when liberal arts graduates fear for their prospects in a data-obsessed economy, SENSEMAKING is a welcome, transformative vision for business and success in the twenty-first century.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Psychology Cognition & cognitive psychology

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: