Running a Creative Company in the Digital Age / Nejlevnější knihy
Running a Creative Company in the Digital Age

Kód: 14445100

Running a Creative Company in the Digital Age

Autor Lucy Baxter

This is a nuts and bolts guide to company set up, structure, management and content production for digital platforms, TV, festivals, charities, brands and businesses. Full of tips for creating innovative business models and platfo ... celý popis

614

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Running a Creative Company in the Digital Age

Nákupem získáte 61 bodů

Anotace knihy

This is a nuts and bolts guide to company set up, structure, management and content production for digital platforms, TV, festivals, charities, brands and businesses. Full of tips for creating innovative business models and platforms, handling people and situations, funding and networking, these pages are your touchstone for making that bold first move into founder/managing director status. ?

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management

614



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: