Rethinking the Future / Nejlevnější knihy
Rethinking the Future

Kód: 04303228

Rethinking the Future

Autor Rowan Gibson

This volume provides insights from business thinkers on their visions of tomorrow. Powerful new forces are reshaping the world today. Traditional boundaries between industries and disciplines are rapidly blurring, and the old rule ... celý popis

443

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Rethinking the Future

Nákupem získáte 44 bodů

Anotace knihy

This volume provides insights from business thinkers on their visions of tomorrow. Powerful new forces are reshaping the world today. Traditional boundaries between industries and disciplines are rapidly blurring, and the old rules of management no longer make sense in a post-industrial world. This book looks at how organizations can be redesigned to survive and thrive in tomorrow's hyper-competitive global environment; how they can learn to adapt to change and improve their performance; and how they should be "managed", if at all. It examines the changing role of the leader and the powerful influence of corporate culture. It probes the universal principles and values that ultimately govern the success of any leader or organization. It also looks at strategies for creating tomorrow's competitive advantage and tomorrow's markets. It offers a glipse of the future of marketing, which will be driven by new demographics, new global markets and new technology. Most importantly of all, the book gives readers a framework for understanding the big picture. It provides a panoramic perspective that puts all the pieces together in a coherent and easily understandable context. Tomorrow's executives will need to understand business at a far more global and synergistic level than ever before, and to feel comfortable leading people who have learned to manage themselves. Contributors include Stephen Covey, Charles Handy, Michael Porter, Gary Hamel, C.K. Prahalad, Al Ries and Jack Trout, Philip Kotler, Regis McKenna, Michael Hammer, Eli Goldratt, Peter Senge, John Kotter, Warren Bennis, John Naisbitt, Lester Thurow and Kevin Kelly.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Economics Economic forecasting

443

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: