Retailing in a SCM-Perspective / Nejlevnější knihy
Retailing in a SCM-Perspective

Kód: 06438566

Retailing in a SCM-Perspective

Presenting an SCM framework and integrating it with basic principles of operations, management and marketing, this book is written for two purposes. One is to be used in teaching retail management courses and the other is, to be u ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Retailing in a SCM-Perspective

Anotace knihy

Presenting an SCM framework and integrating it with basic principles of operations, management and marketing, this book is written for two purposes. One is to be used in teaching retail management courses and the other is, to be used by practitioners when considering how to develop the performance of their organizations further.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Distributive industries



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: