Relationship Marketing / Nejlevnější knihy
Relationship Marketing

Kód: 04400187

Relationship Marketing

Autor Martin Christopher

Extends the analysis of the change in the marketing rationale from a crude concern for increased market share to a strategy aimed at creating long-term profitable relationships with targeted customers. This book provides advice on ... celý popis

1664


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Relationship Marketing

Nákupem získáte 166 bodů

Anotace knihy

Extends the analysis of the change in the marketing rationale from a crude concern for increased market share to a strategy aimed at creating long-term profitable relationships with targeted customers. This book provides advice on how to develop, integrate and implement the various strands of a successful relationship strategy.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business competition

1664

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: