Promotional Marketing Handbook / Nejlevnější knihy
Promotional Marketing Handbook

Kód: 04138754

Promotional Marketing Handbook

Autor Chris Brown

The new edition of this handbook provides essential, practical advice with detailed checklists to help effectively research, plan, implement and evaluate a campaign. Rewritten and restructured, there is greater focus on theory an ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Promotional Marketing Handbook

Anotace knihy

The new edition of this handbook provides essential, practical advice with detailed checklists to help effectively research, plan, implement and evaluate a campaign. Rewritten and restructured, there is greater focus on theory and planning; how shoppers shop; using new media and e-marketing; the role of promotions within direct marketing and CRM (customer relationship marketing); targeting; and the latest modelling and evaluation tools. There are also extensive listings of sources of further information and web-based contacts.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: