Private Label Strategy / Nejlevnější knihy
Private Label Strategy

Kód: 04218550

Private Label Strategy

Autor Kumar Nirmalya

Subtitled, }How To Meet The Store Brand Challenge{. Packed with detailed international case studies, valuable visuals, and hands-on tools, this book enables managers to navigate profitably in this radically altered landscape. ... celý popis

882


Očekávaný dotisk
Termín neznámý

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Private Label Strategy

Nákupem získáte 88 bodů

Anotace knihy

Subtitled, }How To Meet The Store Brand Challenge{. Packed with detailed international case studies, valuable visuals, and hands-on tools, this book enables managers to navigate profitably in this radically altered landscape.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

882

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: