Principles of Marketing: An Asian Perspective / Nejlevnější knihy
Principles of Marketing: An Asian Perspective

Kód: 05159733

Principles of Marketing: An Asian Perspective

Autor Philip Kotler, Gary Armstrong, Swee Hoon Ang, Siew-Meng Leong, Chin Tiong Tan, Oliver Hong-Ming Yau

For undergraduates studying Principles of Marketing courses. Principles of Marketing: An Asian Perspective provides a comprehensive coverage on topics of Marketing set in an Asian context. Learning is made more engaging for st ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Principles of Marketing: An Asian Perspective

Anotace knihy

For undergraduates studying Principles of Marketing courses. Principles of Marketing: An Asian Perspective provides a comprehensive coverage on topics of Marketing set in an Asian context. Learning is made more engaging for students and teaching more convenient for instructors.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: