Powershop 3 / Nejlevnější knihy
Powershop 3

Kód: 05055302

Powershop 3

Autor Sarah De Boer-Schultz, Marlous Van Rossum-Willems, Carmel McNamara

The latest publication in the Powershop series ż the largest ever single-volume book from Frame Publishers at 696 pages ż is brimming with retail interiors from around the world that are as inspiring and refreshing as they are sur ... celý popis

2643

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Powershop 3

Nákupem získáte 264 bodů

Anotace knihy

The latest publication in the Powershop series ż the largest ever single-volume book from Frame Publishers at 696 pages ż is brimming with retail interiors from around the world that are as inspiring and refreshing as they are surprising and alluring. Powershop 3 is an exploration of the best in retail design from around the globe. It outlines the key role that designers play to integrate brand identity into retail concepts in order to realise some of the most exciting shopping destinations in the world. Readers will discover how designers encapsulate different styles with a brand coherence whilst often mixing-up the settings to create thrilling, theatrical spaces. Divided into nine chapters, the book opens the doors of shops and showrooms by over 130 international designers, both new studios and world-famous designers. This is a lavish retail design bible detailing the latest interiors which range from luxury fashion boutiques to bakeries, car showrooms to supermarkets and pop-up shops to department stores.The essence of this book comes from the curated interiors which highlight the current trends in retail design. The gold-tinged pages are filled with outstanding photography and descriptive texts about how the design concepts were developed and executed. Many shops also feature technical details such as floor plans, sections and sketches to further explain the design process from concept to execution. Completing the book is an index of the featured designers, with studio profiles and contact details, along with addresses of all the shops.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts Architecture Professional interior design

2643

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: