Power Of Relationship Marketing / Nejlevnější knihy
Power Of Relationship Marketing

Kód: 04564979

Power Of Relationship Marketing

Autor Tony Cram

Tony Cram's first book, published 1994 and reprinted 1996, addresses a priority issue: how you leverage the benefit of relationships to create superior customer retention. More and more organisations are recognising that succcess ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Power Of Relationship Marketing

Anotace knihy

Tony Cram's first book, published 1994 and reprinted 1996, addresses a priority issue: how you leverage the benefit of relationships to create superior customer retention. More and more organisations are recognising that succcess depends above all, on getting and keeping the right customers. To do this marketing efforts should be centred on lasting relationships rather than closing the one-off sale. Seeing the importance of long-term customer retention is easy - but putting it into practice is more difficult. The Power of Relationship Marketing meets the need for a practical guide to the implementation of relationship marketing. Packed with examples and advice it follows a pattern of seven steps * Loyal staff - the 6 benefits of staff continuity plus a practical approach to inspiring and harnessing staff loyalty * Loyal customers - a new customer segmentation based on predisposition to loyalty with 12 key indicators * Learning organisation - understanding, responding to needs plus three ways to anticipte market trends * Relationship pricing - customer based pricing: three golden rules for relationshp pricing * Interactive communications - contact strategies including 14 strategies to boost word of mouth marketing * Staff training - service excellence through role models and legends, how to create lasting impressions * Relationship management - five skills to build commitment and strategies keep on track These seven steps help marketers understand, plan and execute their relationship strategies

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: