Pour / Nejlevnější knihy
Pour

Kód: 08885978

Pour

Autor Lauren Young

Pour - Marketing Success Starts With the Right Ingredients is the first of four books in the Freshly Baked Communications series for marketing excellence. Pour, along with Stir, Watch, and Serve, offers substantial and easy-to-und ... celý popis

569


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Pour

Nákupem získáte 57 bodů

Anotace knihy

Pour - Marketing Success Starts With the Right Ingredients is the first of four books in the Freshly Baked Communications series for marketing excellence. Pour, along with Stir, Watch, and Serve, offers substantial and easy-to-understand advice to consider when promoting a brand to leave a memorable and favorable impression within your industry. Pour will show novice and accomplished entrepreneurs how to: --Gain exposure and credibility with their clients to drive brand engagement and brand loyalty --Understand if you are using the right tactics to market to your target audience --Market to society as a whole (it's really simple!)

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Ownership & organization of enterprises

569

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: