Portfolio Class with Clare :-) / Nejlevnější knihy
Portfolio Class with Clare :-)

Kód: 13370436

Portfolio Class with Clare :-)

Autor Clare McNally

This book shows those embarking on a career in creative advertising how best to put together an effective, professional portfolio. Clare McNally is an acclaimed teacher in advertising (Miami Ad School) and has worked in top agenci ... celý popis

402

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Portfolio Class with Clare :-)

Nákupem získáte 40 bodů

Anotace knihy

This book shows those embarking on a career in creative advertising how best to put together an effective, professional portfolio. Clare McNally is an acclaimed teacher in advertising (Miami Ad School) and has worked in top agencies and won numerous international advertising awards. She has written her book in a clear voice, with a personal approach. Reading it is very much like enjoying a personal master class by Clare. She has a two-pronged attack: how to make campaigns good enough to put in your portfolio, and how to make a portfolio good enough to put them in. Because there is no use having great work presented badly, or bad work presented well. Clare shows how to make great work and present it well. She answers the questions that students repeatedly come up with in her classes. What to include, how to organize and display the work and how to present it? But she also discusses issues like how to present to teachers, how to choose between copy and art direction and simply how to make it as a junior in the advertising world. Clare offers a good deal of inspiration, reminding students that even though they're called junior and are in awe of the advertising superstars, these greats were a) once them and b) need them to reinvent their agencies and make them feel young and inspired again.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts

402

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: