Policy-making for Education Reform in Developing Countries / Nejlevnější knihy
Policy-making for Education Reform in Developing Countries

Kód: 05085042

Policy-making for Education Reform in Developing Countries

Autor James H. Williams, William K. Cummings

Here is the first book in a two-volume series by James H. Williams and William K. Cummings designed to help those working, or preparing to work, as education change agents in developing countries. Each volume describes an approach ... celý popis

3273


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 10-14 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize Policy-making for Education Reform in Developing Countries

Nákupem získáte 327 bodů

Anotace knihy

Here is the first book in a two-volume series by James H. Williams and William K. Cummings designed to help those working, or preparing to work, as education change agents in developing countries. Each volume describes an approach to education reform that is: Political and empirical, A series of choices rather than a single best approach, Implementation-centered, and Evaluation-focused. This book will help change agents acquire a deeper, more comprehensive understanding of the policy process and how it can be influenced. Volume I outlines the contexts and processes of reform which is best understood in the multiple contexts of history and system foundation, reform strategy, micro-organization, socio-politics, and implementation while avoiding purely technical, political, top-down, or bottom-up strategies. It argues that the best approach to reform is one negotiated by participants in light of the needs and interests of decision-making, implementing, and institutionalizing contexts. The reform process is presented as a series of choices at each stage: Assessment, Goal-setting, Policy decision, Implementation Evaluation, and Institutionalization. Deep change is more likely when participants are engaged in the change process at each stage. This book will be of interest to all education officials.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Lifestyle, sport & leisure Miscellaneous items

3273

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: