Plunkett's Advertising & Branding Industry Almanac 2014 / Nejlevnější knihy
Plunkett's Advertising & Branding Industry Almanac 2014

Kód: 08791568

Plunkett's Advertising & Branding Industry Almanac 2014

Autor Jack W. Plunkett

Market research guide to the advertising and branding industry-a tool for strategic planning, competitive intelligence, employment searches or financial research. Contains trends, statistical tables and an industry glossary. Inc ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Plunkett's Advertising & Branding Industry Almanac 2014

Anotace knihy

Market research guide to the advertising and branding industry-a tool for strategic planning, competitive intelligence, employment searches or financial research. Contains trends, statistical tables and an industry glossary. Includes profiles of 400 advertising and branding industry firms, which provide data such as addresses, phone numbers and executive names.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Reference, information & interdisciplinary subjects Encyclopaedias & reference works Reference works



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: