Kód: 01107209
Kniha pojednává o současné české komerční fotografii. Přestože je toto téma (reklamní a předevšímmódní fotografie) přijímáno veřejností s velkým zájmem a v médiích je mu věnována nemalá pozornost,v současné době neexistuje nic, co ... celý popis
Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile titul naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Kniha pojednává o současné české komerční fotografii. Přestože je toto téma (reklamní a předevšímmódní fotografie) přijímáno veřejností s velkým zájmem a v médiích je mu věnována nemalá pozornost,v současné době neexistuje nic, co by elitu komerční fotografie a její práci představilo.V knize je představeno 15 autorů (Tomáš Bém, Tomáš Beran, Adam Holý, Ondřej Kavan,Anna Kovačičová, Standa Merhout, Ondřej Pýcha, Jan Saudek, Tono Stano, Jaroslav Šimandl,Dušan Šimánek, Petr Škvrně, Goran Tačevski, Jiří Turek, Adolf Zika), kteří výrazně ovlivnili v uplynulýchvíce jak deseti letech směr, kterým se obor ubírá, a především o jejich práci naše kniha je. Profily jednotlivých autorů se skládají z obsáhlého dotazníku, několikastránkového portfolia výběremtěch nejlepších, nejzajímavějších, nejatraktivnějších či nejkontroverznějších realizací a příběhem jednéz fotografií. Situací v oboru a na mediální scéně se zaobírá obsáhlá úvaha.
Zařazení titulu Knihy v češtině Učebnice a odborná literatura Společenské a humanitní vědy Umění
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )