Orchestrating Public Opinion / Nejlevnější knihy
Orchestrating Public Opinion

Kód: 16072346

Orchestrating Public Opinion

Autor Paul Christiansen

Analysis of political advertising tends to give music short shrift - which flies in the face of what we know about the power of music to set a mood, affect feelings, and influence our perceptions. This book is the first to offer a ... celý popis

3218


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Orchestrating Public Opinion

Nákupem získáte 322 bodů

Anotace knihy

Analysis of political advertising tends to give music short shrift - which flies in the face of what we know about the power of music to set a mood, affect feelings, and influence our perceptions. This book is the first to offer a detailed exploration of the role of music in US presidential campaign advertising, from Eisenhower to the present, showing that in many cases music isn't simply one element in the presentation of an ad's message - it's the dominant factor, more important than images, words, or narration.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Society & social sciences Society & culture: general Media studies

3218

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: