OpenGL Superbible / Nejlevnější knihy
OpenGL Superbible

Kód: 01326738

OpenGL Superbible

Autor Graham Sellers

OpenGL SuperBible, Sixth Edition, is the definitive programmer's guide, tutorial, and reference for the world's leading 3D API for real-time computer graphics, OpenGL 4.3. The best all-around introduction to OpenGL for developers ... celý popis


Momentálně nedostupné

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize OpenGL Superbible

Anotace knihy

OpenGL SuperBible, Sixth Edition, is the definitive programmer's guide, tutorial, and reference for the world's leading 3D API for real-time computer graphics, OpenGL 4.3. The best all-around introduction to OpenGL for developers at all levels of experience, it clearly explains both the newest API and indispensable related concepts. You'll find up-to-date, hands-on guidance for all facets of modern OpenGL development on both desktop and mobile platforms, including transformations, texture mapping, shaders, advanced buffers, geometry management, and much more. §Extensively revised, this edition presents many new OpenGL 4.3 features, including compute shaders, texture views, indirect multi-draw, and enhanced API debugging. It has been reorganized to focus more tightly on the API, to cover the entire pipeline earlier, and to help you thoroughly understand the interactions between OpenGL and graphics hardware.§Coverage includes§A practical introduction to the essentials of real-time 3D graphics §Core OpenGL 4.3 techniques for rendering, transformations, and texturing §Foundational math for creating interesting 3D graphics with OpenGL §Writing your own shaders, with up-to-the-minute examples to get you started §Cross-platform OpenGL, including essential platform-specific API initialization material for Linux, OS X, and Windows §Vertex processing, drawing commands, primitive processing, fragments, and framebuffers §Using compute shaders to harness today's graphics cards for more than graphics §Monitoring and controlling the OpenGL graphics pipeline §Advanced rendering: light simulation, artistic/non-photorealistic rendering, and deferred rendering §Modern OpenGL debugging and performance optimization §Up-to-date bonus materials and sample code will be available from a companion Web site.§

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Computing & information technology Graphical & digital media applications

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: