Kód: 00041747
Hlavním námětem knihy zkušeného britského autora je revoluční změna praxe public relations (PR - vztahy s veřejností), kterou přináší internet. Internet mění způsoby komunikace i komunikaci samotnou. Autor ukazuje, jak těm, kteří ... celý popis
Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Hlavním námětem knihy zkušeného britského autora je revoluční změna praxe public relations (PR - vztahy s veřejností), kterou přináší internet. Internet mění způsoby komunikace i komunikaci samotnou. Autor ukazuje, jak těm, kteří umějí toto mocné medium využít, nabízí internet neomezené možnosti. Zároveň upozorňuje na to, že internet může pro firmu znamenat významnou hrozbu, pokud nejsou její aktivity v této oblasti vhodně řízeny, monitorovány a koordinovány.
Zařazení knihy Knihy v češtině Učebnice a odborná literatura Společenské a humanitní vědy Reklama, marketing, obchod
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )