One Hundred Thoughts About Corporate and Brand Identity / Nejlevnější knihy
One Hundred Thoughts About Corporate and Brand Identity

Kód: 10004363

One Hundred Thoughts About Corporate and Brand Identity

Autor Ken Cato

Compiled by Dr Kenneth W Cato, an Australian designer with an international reputation, providing a reference title for those in the design industries, advertising, corporate and education fields. A part of the Design by Thinking ... celý popis

880

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize One Hundred Thoughts About Corporate and Brand Identity

Nákupem získáte 88 bodů

Anotace knihy

Compiled by Dr Kenneth W Cato, an Australian designer with an international reputation, providing a reference title for those in the design industries, advertising, corporate and education fields. A part of the Design by Thinking series.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

880

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: