Kód: 02077927
Předkládaný sborník p?ináší výsledky ?ešení projektu Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení. Umož?uje nahlédnout do tv?r?í dílny skupiny pedagog? a psycholog?, která se pokoušela spole?n? ... celý popis
Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.
Předkládaný sborník p?ináší výsledky ?ešení projektu Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení. Umož?uje nahlédnout do tv?r?í dílny skupiny pedagog? a psycholog?, která se pokoušela spole?n? p?emýšlet nad problémem, který by se dal rozložit do n?kolika otázek: Co je zdrojem studentova (u?itelova) pedagogického jednání? Z ?eho se toto jednání odvíjí? Jak souvisí vn?jší (explicitní) složka jednání s vnit?ní (implicitní) složkou? Jak podporovat studentovo poznávání sebe sama, žák?, práce s u?ivem, pedagogické komunikace atd.? Sborník je uspo?ádán tak, aby informoval o výsledcích pokus? teoreticky uchopit pojem „implicitní pedagogické znalost
Zařazení knihy Knihy v češtině Učebnice a odborná literatura
Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších
Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies
Nákupní košík ( prázdný )