No B.S. Ruthless Management of People and Profits / Nejlevnější knihy
No B.S. Ruthless Management of People and Profits

Kód: 04833968

No B.S. Ruthless Management of People and Profits

Autor Dan S. Kennedy

What does it really take to get productivity from people and, by doing so, maximum profits for a business? With a nod to Jeff Bezos, Steve Jobs, Walt Disney, and other ruthless yet highly successful managers, Dan S. Kennedy delive ... celý popis

464


Skladem u dodavatele v malém množství
Odesíláme za 14-18 dnů

Potřebujete více kusů?Máte-li zájem o více kusů, prověřte, prosím, nejprve dostupnost titulu na naši zákaznické podpoře.


Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Darujte tuto knihu ještě dnes
  1. Objednejte knihu a zvolte Zaslat jako dárek.
  2. Obratem obdržíte darovací poukaz na knihu, který můžete ihned předat obdarovanému.
  3. Knihu zašleme na adresu obdarovaného, o nic se nestaráte.

Více informací

Více informací o knize No B.S. Ruthless Management of People and Profits

Nákupem získáte 46 bodů

Anotace knihy

What does it really take to get productivity from people and, by doing so, maximum profits for a business? With a nod to Jeff Bezos, Steve Jobs, Walt Disney, and other ruthless yet highly successful managers, Dan S. Kennedy delivers the answer. In this new edition, Kennedy expands on his proven (if radical) strategies to get accountability, profitability, and productivity from employees. In his traditional No B.S. style, Kennedy kicks traditional leadership and management ideas squarely in the teeth with a realistic, straightforward assessment of the real relationship between business owners and their employees. Uncompromising strategies help managers gain iron-fisted control and get the results they demand. This take-no-prisoners advice liberates entrepreneurs to act in their best interests and insist on implementation of their objectives. And it leads to a cooperative, high-performance team when traditional textbook methods fail. Topics include learning how to hire profitable employees, taking home as much money as possible, making every employee's job a profit center, managing the powerful force of word of mouth, compressing the time between idea and action for maximum profits, and posing questions to individuals that force them to think and improve productivity.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

464

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: