Music, Markets and Consumption / Nejlevnější knihy
Music, Markets and Consumption

Kód: 05029388

Music, Markets and Consumption

Autor Daragh O'Reilly, Gretchen Larsen, Krzysztof Kubacki

This is one of the first academically rigorous texts covering the whole topic of popular music as a major market, and its marketing and in the contemporary connected world. There are books written by popular music commentators bu ... celý popis

4033

Dostupnost:

50 % šanceMáme informaci, že by titul mohl být dostupný. Na základě vaší objednávky se ho pokusíme do 6 týdnů zajistit.
Prohledáme celý svět

Informovat o naskladnění

Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Informovat o naskladnění knihy

Informovat o naskladnění knihy


Souhlas - Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení a zpracováním osobních údajů k obchodním sdělením.

Zašleme vám zprávu jakmile knihu naskladníme

Zadejte do formuláře e-mailovou adresu a jakmile knihu naskladníme, zašleme vám o tom zprávu. Pohlídáme vše za vás.

Více informací o knize Music, Markets and Consumption

Nákupem získáte 403 bodů

Anotace knihy

This is one of the first academically rigorous texts covering the whole topic of popular music as a major market, and its marketing and in the contemporary connected world. There are books written by popular music commentators but Music, Markets and Consumption aims to give a fully international and scholarly analysis integrating the unique popular music sector both within arts marketing and current marketing and consumption theories. It will give the student and specialist a full overview and coverage of music, marketing and cultural policy, and the emerging academic study of the sector. It will collect and analyse a range of key issues in the field including: * The increasing engagement with marketing and consumer studies theory; * The analysis of music as 'product'; * The economics, branding and commercialisation of music globally; * The impact of technology and evolution of venues on music consumption; * The consumer- fans and fandom; * The fast developing international literature. It will be a much needed new perspective for students and researchers of music and arts marketing, cultural consumption and consumption theories and those in the fields of Marketing, Arts, Music and Cultural Studies. The book will also be essential reading for those professionally involved in music marketing and cultural policy.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině The arts Music Music: styles & genres

4033



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: