Medienökonomie / Nejlevnější knihy
Medienökonomie

Kód: 12763664

Medienökonomie

Autor Gerald Hosp

Zunehmend findet in kommunikationswissenschaftlichen Fragestellungen ökonomische Methoden Anwendung. Am Beispiel der Auswirkungen von Pressekonzentration, Zensur und sozialen Kosten des Journalismus zeigt Gerald Hosp, welches Erkl ... celý popis

948


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 5-7 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Medienökonomie

Nákupem získáte 95 bodů

Anotace knihy

Zunehmend findet in kommunikationswissenschaftlichen Fragestellungen ökonomische Methoden Anwendung. Am Beispiel der Auswirkungen von Pressekonzentration, Zensur und sozialen Kosten des Journalismus zeigt Gerald Hosp, welches Erklärungspotenzial für die Kommunikationswissenschaft eine eigene Medienökonomik besitzt.

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v němčině Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Politikwissenschaft Politische Theorien und Ideengeschichte

948

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: