Media Competition and Coexistence / Nejlevnější knihy
Media Competition and Coexistence

Kód: 06705433

Media Competition and Coexistence

Autor John W. Dimmick

The central question underlying the theory and data presented in the chapters of this book is: how is it that media firms, as well as entire industries exist and persist over time despite what often seems to be intense competition ... celý popis

4949


Skladem u dodavatele
Odesíláme za 14-18 dnů
Přidat mezi přání

Mohlo by se vám také líbit

Dárkový poukaz: Radost zaručena

Objednat dárkový poukazVíce informací

Více informací o knize Media Competition and Coexistence

Nákupem získáte 495 bodů

Anotace knihy

The central question underlying the theory and data presented in the chapters of this book is: how is it that media firms, as well as entire industries exist and persist over time despite what often seems to be intense competition for resources, such as audiences and advertisers?

Parametry knihy

Zařazení knihy Knihy v angličtině Economics, finance, business & management Business & management Business competition

4949

Oblíbené z jiného soudku



Osobní odběr Praha, Brno a 12903 dalších

Copyright ©2008-24 nejlevnejsi-knihy.cz Všechna práva vyhrazenaSoukromíCookies


Můj účet: Přihlásit se
Všechny knihy světa na jednom místě. Navíc za skvělé ceny.

Nákupní košík ( prázdný )

Vyzvednutí v Zásilkovně
zdarma nad 1 499 Kč.

Nacházíte se: